Două firme de exercițiu de la Colegiul “Vasile Lovinescu” Fălticeni au obținut 13 premii la prima ediție a Târgului Regional al Firmelor de Exercițiu

În zilele de 3 și 4 aprilie la Pașcani s-a desfășurat prima ediție a Târgului Regional al Firmelor de Exercițiu. Evenimentul a reunit 27 de firme de exercițiu din Regiunea Nord-Est (participare directă), 28 de firme de exercițiu din țară, cu participare indirectă și trei firme din Republica Moldova.

În competițiile organizate cu prilejul acestui târg au participat și două firme de exercițiu de la Colegiul „Vasile Lovinescu” Fălticeni: F.E. Marketing Expert S.R.L. (având ca angajați pe elevii Boaru Elena, Mitria Gabriel, Anița Marius, Aldea Viorica, Ciotină Petruța – elevi în clasa a IX a,), firmă coordonată de prof.Amalia Stafie, și F.E. Art Peisaj S.R.L. (având ca angajați pe elevii Chițu Ecaterina, Maftei Ana-Maria, Manolache Adrian, Corbu Iulian – elevi în clasa a XII a), firmă coordonată de prof. Florența Bocanci.

Evenimentul s-a desfășurat pe trei secțiuni: simpozion, competiție și târg, la ultimele două secțiuni elevii realizând standuri după care au încercat să vândă și să cumpere între ei diferite produse, acest târg având rolul de a dezvolta spiritul antreprenorial al elevilor.

Firmele de exercițiu de la Colegiul „Vasile Lovinescu” au obținut 13 premii. F.E. Marketing Expert S.R.L. a obținut Premiul I la secțiunea „Cele mai multe vânzări”; Premiul II la competiția  „Virtual Business Challenge”; Premiul III la secțiunea „Cea mai frumoasă mascotă”; Mențiune la secțiunea „Cea mai bună prezentare PPT”; Mențiune la secțiunea „Cel mai bun slogan”.

„Firma de exercițiu este o metodă didactică modernă și interactivă de succes în România, care are drept scop dezvoltarea spiritului antreprenorial al elevilor prin simularea proceselor dintr-o firmă reală. Participarea  la această competiție a fost benefică atât pentru elevi, cât și pentu noi ca profesori”, ne-a informat prof. Amalia Stafie.

F.E. Art Peisaj S.R.L. a obținut Premiul I la competiția „Virtual Business Challenge”; Premiul I  la secțiunea  „Cel mai bun site”; Premiul II la secțiunea „Cel mai atractiv stand”; Premiul II la secțiunea „Cea mai frumoasă mascotă”; Premiul II la secțiunea „Cel mai bun catalog”; Premiul II la secțiunea „Cel mai bun spot publicitar”; Premiul III la secțiunea „Cea mai bună prezentare PPT”; Premiul III la secțiunea „Cele mai multe vânzări”.

„Elevii au condus în mod real negocieri, au învățat să facă afaceri și să își dezvolte încrederea în forțele proprii. Experiența de a conduce direct negocierile și de a dezvolta spiritul de echipă se poate acumula cu succes, mai ales în cadrul unui târg al firmelor de exercițiu. Sperăm să fim la înălțime și la alte competiții și târguri viitoare ale firmelor de exercițiu”, a precizat prof. Florența Bocanci.

Reclame:

Lasa un comentariu: