USV, pe podiumul competiţiei Enterprise Challenge Summer School 2020

În perioada 10 – 15 iunie 2020, JA România – A member of JA Worldwide a organizat prima ediţie online a competiţiei Enterprise Challenge Summer School 2020, la care au participat 71 de elevi şi studenţi de la 25 de licee şi 8 universităţi.

Matei Georgiana, de la programul de studii Controlul şi Expertiza Produselor Alimentare, anul IV (Facultatea de Inginerie Alimentară, USV), a făcut parte din echipaYoung Challengers, alături de Cristina Gabriela Amza, de la Colegiul Naţional „Gheorghe Ţiţeica” din Drobeta-Turnu-Severin, Tudor Huza, de la Liceul Teoretic „Aurel Lazăr” din Oradea, Mina-Cristina Cojocaru, de la Liceul Teoretic „Dimitrie Cantemir” din Iaşi şi Emma Ştefania Enache, de la Colegiul Naţional „Gheorghe Munteanu Murgoci” din Brăila.

Echipa Young Challengers a prezentat în cadrul competiţiei o aplicaţie universală, un agregator de mai multe servicii educaţionale, printre care: bibliotecă virtuală, funcţionalităţi de tip „classroom”, formare online pentru profesori și resurse interactive în format digital. Juriul competiţiei a recompensat ideea echipei Young Challengers cu Premiul I.

„Experienţa din cadrul Enterprise Challenge Summer School a fost cu adevărat o provocare, deoarece echipele au fost formate din persoane cu experienţe şi viziuni diferite, dar care au reuşit să ajungă la un numitor comun. Fiecare sesiune de training ne-a învăţat lucruri noi sau ne-a ajutat să le aprofundăm pe cele deja asimilate. A fost o experienţă minunată şi pentru asta vreau să le mulţumesc celor de la JA Romania şi celor de la Citi pentru toate lucrurile noi pe care le-am dobândit, dar şi pentru faptul că am învăţat să lucrez cu oameni pe care înainte de această competiţie nu-i întâlnisem. Doresc să le mulţumesc şi colegilor de echipă pentru implicare şi pentru modul în care am colaborat. Felicitări tuturor pentru ideile şi soluţiile minunate”, a precizat Loredana-Georgiana Matei.

Competiţia Enterprise Challenge Summer School urmăreşte implicarea tinerilor în lumea inovaţiei în afaceri, combinând gândirea antreprenorială cu economia, ştiinţa şi tehnologia. Astfel, elevii şi studenţii îşi dezvoltă abilităţile de comunicare, muncă în echipă, creativitate, cercetare etc., dar şi o mai bună înţelegere a modului în care tehnologia, gândirea inovatoare, comportamentul responsabil faţă de resurse, înţelegerea în ansamblu a unei situaţii şi modul economic de abordare a problemelorpot contribui la bunăstarea unei comunităţi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.