Sucevenii au solicitat anul trecut peste 47.600 de pașapoarte

Miercuri 9  februarie2022, prefectul Alexandru Moldovan, subprefectul Alexandru Salup și comisar șef de poliție Livia Grigoraș, șeful Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte (S.P.C.P.) Suceava, au participat în sistem videoconferință la ședința de analiză și evaluare pentru anul 2021 a activității Direcției Generale de Pașapoarte din cadrul M.A.I. și unităților subordonate.
Evoluția epidemiologică la nivel național în anul 2021 a influențat volumul, ritmul și modalitatea de derulare a activităților specifice S.P.C.P., necesitând adaptarea periodică a măsurilor de prevenție și protecție ale personalului și cetățenilor care au accesat serviciile instituției. Accesul cetățenilor la serviciile S.P.C.P. a fost asigurat în mod continuu, indiferent de valoarea ratei de incidență epidemiologică, prin implementarea unor măsuri organizatorice: accesul în sediu pe baza cărții de identitate în original și a programării on-line, soluționarea petițiilor utilizând mijloacele electronice/poștale, utilizarea (cu titlu de recomandare) a serviciilor de curierat în vederea livrării pașaportului simplu electronic, și nu în ultimul rând program de lucru cu publicul extins în intervalul orar 08-20 (până în data de 31.08.2021).
Mai multe date statistice cu privire la activitatea serviciului în anul 2021 puteți afla accesând link-ul de mai jos:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.